Atribuțiuni generale
• Formulează și revizuiește politicile specifice societății.
• Planifică, coordonează și evaluează activitățile generale ale intreprinderii cu sprijinul altor manageri (directori), de obicei în cadrul liniilor directoare stabilite de către organismele de conducere, în fața cărora sunt responsabili pentru operațiunile întreprinse și rezultatele aferente acestora.
Activități specifice:
• Obținerea informațiilor
• Luarea deciziilor
• Programarea și coordonarea activităților împreună cu conducătorii altor departamente
• Optimizare flotă proprie
• Suport pentru logistică în monitorizare și dezvoltare
• Lansarea și organizarea altor viitoare linii business
Pregătitrea profesională și cunoștințe necesare:
• Studii superioare în domeniul economic. Specialitate în management constituie avantaj.
• Cunoștințe legate de principiile afacerii și management, planificare strategică, alocarea resurselor și coordonarea resursei umane.
• Cunoașterea principiilor și procedurilor privind integrarea, perfecționarea personalului, relațiile de muncă și negocierea, sistemele de informații privind personalul.
• Cunoștinte privind principiile și practicile de contabilitate, ale sistemului bancar, analiza financiară și intocmirea rapoartelor statistice și de analiză.
• Cunoașterea limbii române și engleză la nivel înalt. Cunoașterea temeinică a limbii maghiare constituie avantaj.
• Vechime minim 5 ani în poziție similară constituie avantaj
Abilitati necesare:
• Abilități de comunicare verbal și în scris in mod profesional.
• Abilitatea de a folosi mai multe căi de comunicare (telefon, mail, viu grai, chat, video, etc) în mod profesional.
• Gândire critică și capacitate de a analiza și sintetiza informațiile primite sau livrate.
• Abilitate de a se organiza, de a respecta obligațiile incluzând și atenția la detalii.
• Abilitatea de auto-control și capacitatea de a prelua conducerea și de a oferii opinii și direcții.
Pentru informații sunați la: 0757.101.132
